ProFix Kft. Bővebb információ: 06 (1) 445-2533 Ügyfélszolgálat: 06 (1) 445-0517, 06 (62) 534-965 info@medmax.hu

Tisztelt Doktornő/Doktor Úr!

A riportban szereplő kedves Felhasználónk idén tavasszal egy másik orvosi szoftvert választott a MedMax helyett, majd 2 hónappal később visszatért hozzánk és a MedMaxhoz. Sajnos egyre gyakrabban találkozunk más szolgáltató félrevezető, hamis ígéreteivel, ezért a kudarcok elkerülése érdekében szeretnénk az ehhez hasonló történeteket közreadni.

Mindennél jobban szeretnénk, hogy a jövőben is maximálisan elégedett legyen velünk, ezért amennyiben úgy érzi, hogy MedMax programunkkal és a hozzáadott szolgáltatásainkkal nem elégedett, kérjük, jelezze felénk, hogy segíthessünk és tanulhassunk a hibáinkból.

 

Az interjút Dr. Gyánti Rita Felhasználónkkal készítettük, aki a kis kitérő után ismét elégedett MedMax Felhasználónk.

– Milyen körülmények vezettek ahhoz, hogy programot váltott?

A „Három Generációval az Egészségért” programban (3G) sikeres pályázatot követően szerettem volna a papír használat nélküli dokumentálást (teljes elektronikus adatkezelés, beleértve a beteg kérdőívek kitöltését / kitöltetését és a dokumentumok aláíratását) megoldani.

– Mi volt a legfontosabb oka annak, hogy új program mellett döntött?

Szélesebb felhasználási kör (beleértve elsősorban a fent említett szempontot).

– Milyen érvekkel győzte meg a szolgáltató, hogy az ő rendszerét válassza?

A 3G programban használni kívánt saját kérdőívek medikai rendszerbe emelése, elektronikus kezelése és aláírása, valamint online felület.

– Mi az, ami ezekből megvalósult és mi az, ami nem?

Megvalósult: online felület (bárhonnan elérhető és nem kell a mentéssel foglalkozni). Nem valósult meg: A konverzió nem volt sikeres és a felmerült, az ellátási időt jelentősen növelő hibák sem kerültek megnyugtatóan javításra. A saját kérdőívek használata nem vált elérhetővé. Az e-aláírásig el sem jutottunk.

– Mennyi idő után döntött úgy, hogy mégis a MedMaxot szeretné használni és miért?

2 hónapon belül. Elegem lett a plusz munkából és főleg a végeláthatatlan folyamatból (már nem győztük követni a hibalistát és annak javításait, az égető problémák közül többre nem érkezett megnyugtató válasz), így inkább visszatértünk az ismert rendszerhez.

– Mit üzen a kollégáinak, mire figyeljenek oda egy programváltáskor a tapasztalatai alapján?

Nehéz a válasz erre a kérdésre, ugyanis alaposan tájékozódtam, mielőtt a váltásra elszántam magam. Fontos a megbízható csapat és a reális ígéretek – ezt persze nehéz ellenőrizni. Remélem, segítettem Önöknek, hogy a MedMax még jobbá váljon, illetve hogy ha lehet, mások elkerüljék azt a 2 hónapos rémálmot, amit elszenvedni voltunk kénytelenek.

Köszönjük Doktornőnek az interjút, további szép hetet kívánunk: a MedMax csapata