Kedves Felhasználóink!
Az Állami Egészségügyi Ellátó Központ tájékoztatása szerint az eSzemélyi olvasó szoftvere december 12-én, szerdán az EESZT-be történő bejelentkezéshez használt eSzemélyi igazolványokat néhány lépésben frissíteni fogja. Az EESZT Üzemeltetés a frissítés végrehajtásához segítségképpen egy részletes leírást is készített, melyet ma reggel e-mailben küldött ki a háziorvosi szolgálatok részére.
A háziorvosi programokban az első ellátási lap megnyitásakor vagy az első EESZT adat lekérdezésekor automatikusan elindul a frissítési folyamat és a leírásuk szerinti lépések elvégzése után a frissítés sikeresen megtörténik. A frissítés sikeres lefutását követően nincs további teendőjük.
Sikertelen frissítés esetén, ha az nem szabályszerűen vagy nem az ÁEEK leírása szerint történt, az ÁEEK Kontakt Center munkatársai felé (06 1 920 1050-es telefonszámon vagy a helpdesk.eeszt@aeek.hu e-mail címen) jelezhetik a problémát.
Természetesen mi is megpróbálunk mindenkinek segíteni a lehetőségeinkhez mérten, azonban sikertelen frissítés esetén mi is csupán az ÁEEK-hoz felé tudjuk jelezni a problémát.
A MedMax működését a frissítés nem érinti, a Felhasználói beállítások/Külső kommunikáció ablakában az EESZT kikapcsolásával tovább tudnak dolgozni a sikertelen frissítés esetén is.
Üdvözlettel: a MedMax csapata