ProFix Kft. Bővebb információ: 06 (1) 445-2533 Ügyfélszolgálat: 06 (1) 445-0517, 06 (62) 534-965 info@medmax.hu

Amióta háziorvossziv_mmi rendszereket fejlesztünk, újra és újra feltesszük magunknak a kérdést: Felhasználóink is azt látják, amit mi szeretnénk átadni, közvetíteni feléjük? Vajon jól csináljuk amit csinálunk? Helyesek az irányok amiket kijelölünk?
Azt gondoljuk, hogy talán az a legjobb, ha a kérdéseinket nem mi, hanem Felhasználóink válaszolják meg. Őszinte véleményük segít, hogy fejlődhessünk, és ha kell, mégiscsak új utat jelöljünk ki.
A pozitív felhasználói visszajelzések viszont mindig jó érzéssel töltenek el bennünket, és arra buzdítanak, hogy még jobban csináljuk, és még szorosabbra fűzzük a kapcsolatot az Orvosokkal, Asszisztenseikkel és informatikus kollégáinkkal.

Nemrég interjút készítettünk néhány Felhasználónkkal, akik csak hónapokkal ezelőtt csatlakoztak a ProFix családhoz :), és még frissen élnek emlékeikben a régi és új benyomások is. E beszélgetések közül néhányat Önökkel is szeretnénk megosztani a közeljövőben.
Elsőként most Dr. Bódi Ildikó budapesti gyermekorvossal készült riportunkat olvashatják.

Mi volt az oka annak, hogy a korábbi rendszerének leváltásán gondolkodott?
Voltak problémáim az Infomix Kft.-vel. Nagyon kevés segítséget kaptam tőlük és idő hiányában nem vettem részt továbbképző tanfolyamon. Nem volt „programmagyarázó”, ha kerestem őket, akkor sem kaptam kielégítő válaszokat, komoly segítséget – nagyon magamra voltam hagyva a problémáimmal.
Beletanultam, de sok kérdés maradt, nem voltam biztos több dologban, nagyon nem volt szimpatikus a társaság… Amikor például gépet váltottam, akkor elég komoly pénzt kértek, hogy újratelepítsék a programot.

Melyik háziorvosi rendszert használta programunk előtt, és hány évig?
Visual IxDokit használtam, amióta számítógépes programot kellett használni a praxisban. 1999-től dolgozok körzetben, kezdetben még kartonoztam, utána jött az IxDoki.

Hol, hogyan értesült programunkról?
Horváth Barbara (a ProFix munkatársa) jött el hozzánk, és bemutatta a programot, illetve hozott bemutató rövidfilmeket. Máshonnan nem hallottam róla.

Hányféle program közül választotta a MedMaxot?
Nem kerestem más programot, megnéztük a bemutatót a MedMaxról, és megtetszett. A fiam utánanézett, és azt mondta, hogy ez egy nagyon jó program, jó választás lenne.

Mi volt az az érv vagy funkció, amiért a programunk mellett döntött?
Sokszor beleütköztem abba, hogy nem kaptam segítséget az Infomixtől, önök pedig mindig, mindenben készségesek voltak.

Mennyire ment gördülékenyen az átállás?
Gördülékenyen ment, de kellett kb. 2 hónap mire belejöttünk, de nagyon jó volt a távsegítséges megoldás (díjmentesen).

Mennyire bizonyultak hasznosnak átállása során az oktató anyagok (demo program, oktató kisfilmek, tananyagok)?
Barbara két alkalommal eljött személyesen fél-fél órára, és megmutatta a dolgokat, utána nekifogtunk. Nagyon sokat jelentett az online segítségnyújtás is.

Mennyi idő telt el, míg rutiszerűvé vált a program használata?
2 hónap kellett, hiszen egy egészen más rendszert kellett megtanulni.

A MedMax használata megváltoztatta-e az adminisztrációra szánt idő mennyiségét?
Könnyen és jól használható a program. Jobban használható, mint az IxDoki és gyorsabb is. Ez a személyes tapasztalatom.

Hogy érzi, hasznosak-e a kollegáink által nyújtott segítségek, útmutatásaik?
Szolgálatkészek, érthetően segítenek. Nagyon profik és jók.

Ha ismét programválasztásra kerülne sor, akkor is a MedMax mellett döntene?
Igen, elégedett vagyok.

Köszönjük Doktornő a beszélgetést!

A következőkben Dr. Kothalawala Dulana Saman felnőtt háziorvos lesz a riportalanyunk, aki Debrecenben tevékenykedik, nemrég választotta a MedMaxot a régi Viktória program helyett, és aki mindig határozottan tudja mit szeretne…