Kedves Felhasználóink!
Bárcsak ne kellene ezekkel foglalkozni:
program fagyás, elvesztett adatok, türelmetlen ügyfélszolgálat, hibás működés, megválaszolatlan kérdések, nem teljesített ígéretek, visszautasított kérések, kellemetlen helyzetek
Van egy jó és egy rossz hírünk!
A rossz hír:
Ezek bármelyike előfordulhat egy szoftverfejlesztő cég esetében.
A jó hír:
Hogy nemcsak ilyen szoftverfejlesztő cégek léteznek.
Kedves Doktornő/Doktor Úr!
Bármely termék felhasználói elégedettségének egyik mércéje, hogy felhasználói ajánlják-e nyugodt szívvel másnak is. Felhasználóink varázsszavainak köszönhetően – őszinte örömmel látjuk – számos MedMax megrendelést köszönhettünk. Ezek a szavak valóban varázslatosak, mert képesek a kapcsolat megerősítésére. Szeretnénk most viszonozni a belénk vetett bizalmat Felhasználóink felé új „Add tovább a jót!” programunkkal.
Mit is takar ez?
Nem kell mást tennie, mint hogy eljuttatja hozzánk, ki(k)nek ajánlaná szívesen a MedMax háziorvosi programot. Ezután már rajtunk áll vagy bukik, mennyire tesszük vonzóvá Kollégája számára a MedMax-ot és szolgáltatásainkat.
Ki lehet ajánló orvos?
Természetesen nem lehet akárki:-) Azok a Felhasználóink lehetnek, akiknek a MedMax már bizonyított. Vagyis akik már legalább 3 hónapja MedMax-szal dolgoznak és érdemesnek tartják arra, hogy ajánlják kollégáiknak is. Természetesen csak akkor, ha nem akarnak nekik rosszat, mert akkor a konkurenciánk egyik programját javasolják 🙂
Kérdése van „Add tovább a jót!” programunkkal?
Új kezdeményezésünkkel akár a nullára is csökkenhet a MedMax szoftverkövetési díja. A részletekért várjuk megtisztelő jelentkezését megszokott elérhetőségeinken kívül a MedMax-ból is, a Segíthetünk? nyomógombra kattintva!
Ha csak jót szeretne kívánni Kollégájának, akkor ajánlja nekünk!
Mi is minden jót kívánunk! 🙂
Tisztelettel: a MedMax csapata