ProFix Kft. Bővebb információ: 06 (1) 445-2533 Ügyfélszolgálat: 06 (1) 445-0517, 06 (62) 534-965 info@medmax.hu

vipKedves Doktornő/Doktor Úr!

Felhasználóink már tudják, hogy lehetőségeinkhez mérten mindig, minden erőforrásunkkal igyekszünk a rendelkezésükre állni, az esetleg felmerülő problémák megoldásában. Ilyen céllal vezettük be 2013 tavaszán VIP szolgáltatásunkat is, mely MedMax Felhasználóink körében gyorsan sikert aratott.

Azok, akik megrendelik a VIP modult, 1 évre szóló szerződéses előfizetés keretében folyamatosan használhatják MedMax programjukban a Segíthetünk? gombot.

Ha kérdése lenne pl. a program működésével kapcsolatban a MedMaxban, csak kattintson rá a Segíthetünk? gombra, amely mindig a program jobb oldalán, felül található, és 15 percen belül megérkezik a válasz Önhöz egyik ügyfélszolgálatos munkatársunk hangján. Ez a fajta segítségkérés munkanapokon 8 és 15 óra között áll az Ön rendelkezésére.

A beszélgetések adatait megtalálja a MedMax Alapnézetének Ügyfélszolgálat oldalán, ahol Ön is nyomon követheti, hogyan alakul az igénybevetett VIP szolgáltatás, egy-egy beszélgetés mennyi ideig tartott. Azt pedig, hogy hány perc áll még rendelkezésére a VIP szolgáltatáson belül, szintén a Segíthetünk? gombra kattintva tudhatja meg.Segíthetünk

Év végén, illetve, ha esetleg korábban elfogynának a percek, eldöntheti, hogy szolgáltatásunkat szeretné-e továbbra is igénybe venni.

A VIP szolgáltatásnak egyszeri használati díja van, mely a megrendeléstől számított 1 éven belül összesen 250 percnyi hívásidőt tartalmaz. Ha az egy 1 éves időszak lejárta előtt elfogynának a percek, további lebeszélhető percek vásárolhatók ún. feltöltőcsomagok formájában. 1 db feltöltőcsomag 50 percnyi hívásidőt foglal magába. Feltöltőcsomag korlátlan számban bármikor vásárolható az éppen aktuális áron, amíg az előfizetési időszak érvényes. (Vásárlás előtt mindig érdemes érdeklődni az aktuális árról!)

Arra biztatjuk Önt, hogy éljen a lehetőséggel és rendelje meg VIP szolgáltatásunkat, mert:

 – (az akár többszöri) tárcsázás helyett csupán két kattintással a MedMaxban – akár 15 percen belül – már beszélhet is velünk.

– nem kap foglalt jelzést, amikor keresne bennünket – mindig eléri munkatársainkat.

– nem merül fel telefonköltség – mi hívjuk Önt!

Amire ehhez továbbra is szükség van:

– internet, vonalas rendelői telefonszám, és a MedMax program.

Kedves Felhasználónk!!

Természetesen, munkanapokon 8 és 16 óra között a megszokott 62/248-302 és 62/534-965 telefonszámainkon, míg 16 és 18 óra között a (30) 577-2400 mobilszámon továbbra is várjuk hívásaikat hagyományos ügyfélszolgálatunkon is, faxot pedig az 1/700-2522 számra küldhetnek ezután is.