ProFix Kft. Bővebb információ: 06 (1) 445-2533 Ügyfélszolgálat: 06 (1) 445-0517, 06 (62) 534-965 info@medmax.hu

Ügyfélszolgálat e-jelentés idején - és máskor

 Ennek érdekében ismét publikálásra kerül a szokásos előrejelző naptár, amelyben igyekszünk megjelölni a fontos időpontokat, valamint jelezni ügyfélszolgálatunk várható általános leterheltségét.

 

Itt hívjuk fel a megtisztelő figyelmüket arra is, hogy az előírt munkanap-átrendezéseknek megfelelően három szombati napon, október 27-én, november 10-én, valamint december 1-jén ügyfélszolgálatunk teljes kapacitásával áll majd az Önök rendelkezésére a megszokott időben és elérhetőségeken – ugyanakkor november 2-án a rendelkezésnek megfelelően mi is pihenünk.

 

A naptárban szokás szerint piros háttérszínnel jelöltük azokat a napokat, amikor valószínűleg a legnehezebben érhető majd el ügyfélszolgálatunk, zölddel a legkevésbé terhelt napokat, sárgával pedig a köztes állapotot.

 

A jelentések feltöltéséhez kapcsolódóan továbbra is elérhető az a tájékoztatónk, ami az OEP-es felületen történő regisztrációban segít. További segítséget az OEP területileg illetékes szerveitől kaphatnak hozzá: http://site.oep.hu/ejelentes/szakma.php.

 

Természetesen, nagy segítség lehet az OEP által összeállított letölthető kézikönyv is, mely minden információt tartalmaz a weboldal hozzáférési, alkalmazási feltételeiről, használati módjairól:

 http://site.oep.hu/ejelentes/index.php – Felhasználói Kézikönyv.

 

Amennyiben a levelezőprogrammal vagy az internetes böngészővel kapcsolatos nehézségeik támadnának, érdemes kikeresni az adott program Súgójából, milyen módszert ajánl, hiszen a szoftver gyártójánál jobban senki sem tud gyorsabb és jobb megoldást.

 

Egy másik leírásunk a háziorvosi rendszerből történő jelentésfeltöltéskor érkező leggyakoribb  hibaüzenetek illetve hibakódok listáját, és azok értelmezését tartalmazza. Azok az üzenetek, amelyek a háziorvosi rendszerből érkeznek, egyértelműen meghatározzák szövegükben a problémát, így mindig javíthatóak is. Az OEP-szerver által küldött hibakódok azonban nem mindig ilyen egyértelműek, ezekhez, valamint a feltöltésekhez készítettünk Önöknek egy útmutatót.

 

Érdemes letölteni ezeket a dokumentumokat egy olyan helyre, ahol könnyen megtalálják majd, így mindig "egérközelben" lesznek (esetleg nyomtassák ki), és azonnali segítséget kaphatnak belőlük!

 

Amennyiben ezek mégsem lendítik át Önöket a felmerült problémán, ügyfélszolgálatunk természetesen mindig az Önök rendelkezésére áll, és megpróbál segíteni, tanácsot adni.  A hónap elején érdemes a naptárban zöld színnel jelölt napokra időzíteni az ügyfélszolgálat megkeresését, ekkor  a legvalószínűbb, hogy gyorsan kapcsolatba tudnak lépni velünk.

 

Ahogyan immáron fél éve történik, a megszokott munkarenden túl a jelentéses időszakok 1-3. munkanapján egy, csak e-jelentésekkel foglalkozó kollégánk fogja várni hívásaikat egészen 18 óráig ismert telefonszámaink 5-ös mellékén. Kérjük, hogy ebben az időszakban kizárólag az OEP elektronikus jelentéseivel kapcsolatban keressék őt, egyéb sürgős problémákkal a munkanapokon 16 és 18 óra között hívható (30) 577-2400 mobilszámon ügyeletet tartó kollégánkat hívják!

 

Végül a már jól ismert telefonszámok, amelyeken munkanapokon 8 és 16 óra között elérhetnek bennünket: 62/248-302, 62/534-965, faxot pedig az 1/700-2522 számra küldhetnek.

 

 

Kellemes, színes őszi napokat kívánunk: a ProFix munkatársai