ProFix Kft. Bővebb információ: 06 (1) 445-2533 Ügyfélszolgálat: 06 (1) 445-0517, 06 (62) 534-965 info@medmax.hu

Ami az e-jelentésen túl kezdődik...

 

Vendég előadóink – az Önök Orvos-kollégái – személyes beszámolóikban elmondják majd saját tapasztalataikat is a MedMaxról. Az előadások konkrét témáit még titok övezi, de a jelentkezők számára hamarosan elküldjük a részletes programot. Annyit azért már most elárulhatunk, hogy szó lesz pl. arról is, hogyan élték meg Kollégáik a programváltást, van-e kedvenc részük a programban, és miért gondolták úgy, hogy ezt Önökkel is megosztják. 

 
Ennek tükrében publikálásra kerül a szokásos előrejelző naptár, amelyben igyekszünk megjelölni a fontos időpontokat, valamint jelezni ügyfélszolgálatunk várható általános leterheltségét. A naptárban piros háttérszínnel jelöltük azokat a napokat, amikor valószínűleg a legnehezebben érhető majd el ügyfélszolgálatunk, zölddel a legkevésbé terhelt napokat, sárgával pedig a köztes állapotot.
 
 
Elérhető az a tájékoztatónk is, ami az OEP-es felületen történő regisztrációban segít. További segítséget az OEP területileg illetékes szerveitől kaphatnak hozzá:
 
Természetesen, nagy segítség lehet az OEP által összeállított letölthető kézikönyv is, mely minden információt tartalmaz a weboldal hozzáférési, alkalmazási feltételeiről, használati módjairól: http://site.oep.hu/ejelentes/index.php– Felhasználói Kézikönyv.
 
 
Amennyiben a levelezőprogrammal vagy az internetes böngészővel kapcsolatos nehézségeik támadnának, érdemes kikeresni az adott program Súgójából, milyen módszert ajánl, hiszen a szoftver gyártójánál jobban senki sem tud gyorsabb és jobb megoldást.
 
 
Egy másik leírásunk a háziorvosi rendszerből történő jelentésfeltöltéskor érkező leggyakoribb hibaüzenetek illetve hibakódok listáját, és azok értelmezését tartalmazza. Azok az üzenetek, amelyek a háziorvosi rendszerből érkeznek, egyértelműen meghatározzák szövegükben a problémát, így mindig javíthatóak is. Az OEP-szerver által küldött hibakódok azonban nem mindig ilyen egyértelműek, ezekhez, valamint a feltöltésekhez készítettünk Önöknek egy útmutatót.
 
 
Érdemes letölteni ezeket a dokumentumokat egy olyan helyre, ahol könnyen megtalálják majd, így mindig "egérközelben" lesznek (esetleg nyomtassák ki), és azonnali segítséget kaphatnak belőlük!
 
 
Amennyiben ezek mégsem lendítik át Önöket a felmerült problémán, ügyfélszolgálatunk természetesen mindig az Önök rendelkezésére áll, és megpróbál segíteni, tanácsot adni. A hónap elején érdemes a naptárban zöld színnel jelölt napokra időzíteni az ügyfélszolgálat megkeresését, ekkor a legvalószínűbb, hogy gyorsan kapcsolatba tudnak lépni velünk.
 
 
Áprilistól kezdődően a megszokott munkarenden túl – amely 8 és 16 óra között zajlik – a jelentéses időszakok 1-3. munkanapján egy, csak e-jelentésekkel foglalkozó kollégánk fogja várni hívásaikat egészen 18 óráig ismert telefonszámaink 5-ös mellékén. Kérjük, hogy ebben az időszakban kizárólag az OEP elektronikus jelentéseivel kapcsolatban keressék őt, egyéb sürgős problémákkal a munkanapokon 16 és 18 óra között eddig is hívható (30) 577-2400 mobilszámon ügyeletet tartó kollégánkat hívják!
 
Végül a már jól ismert telefonszámok, amelyeken munkanapokon elérhetnek bennünket:
(62) 248-302, (62) 534-965, (1) 4450-517, faxot pedig az (1) 700-2522 számra küldhetnek.
A bemutatókra telefonszámainkon kívül e-mailben is várjuk jelentkezésüket az info@medmax.hu címen.
 
 
Találkozzunk rendezvényeinken! Addig is kellemes, nyárias őszi napokat kívánunk: a ProFix munkatársai