ProFix Kft. Bővebb információ: 06 (1) 445-2533 Ügyfélszolgálat: 06 (1) 445-0517, 06 (62) 534-965 info@medmax.hu

E-jelentés még könnyebben :-)

 
Sajnos, időnként a feltöltendő adatmennyiség még mindig (túl)terhelést jelent az OEP szerverének, vagy egyéb problémák merülnek fel (pl. Java-frissítés), és akadozik a rendszer, de talán már ez is csökkenő tendenciát mutat. Reméljük, hamarosan sikerül teljesen kiküszöbölni ezeket a problémákat is, és üzemszerűen, gond nélkül lehet majd feltölteni a jelentéseket a jövőben.
 
 
Továbbra is megpróbálunk olyan megoldásokat keresni, amik még jobban elősegítik az Önök munkáját ebben a témában (is). Már az eddigiekben is minden újításról, módosításról, ami a szoftvereinkben történik, részletes tájékoztatást adtunk a verziófrissítéssel kiküldött kísérőlevelekben, illetve az ún. Mi az új? funkciókban, ahol lépésről-lépésre navigáljuk el Felhasználóinkat az újdonságok elsajátításában.
 
 
Havonta publikálásra kerül az az "előrejelző" naptár, amelyben igyekszünk megjelölni a fontos időpontokat az OEP felé történő kötelezettségek teljesítésére, valamint jelzik ügyfélszolgálatunk általános leterheltségét. Reméljük, ez segíti abban Önöket, hogy kiválasszák a legjobb időpontot a jelentések feltöltéséhez. A naptárban piros háttérszínnel jelöltük azokat a napokat, amikor valószínűleg a legnehezebben elérhető ügyfélszolgálatunk, zölddel a legkevésbé terhelt napokat, sárgával pedig a köztes állapotot.
 
 
Elérhető az a tájékoztatónk is, ami az OEP-es felületen történő regisztrációban segít. További segítséget az OEP területileg illetékes szerveitől kaphatnak hozzá:
Természetesen, nagy segítség lehet az OEP által összeállított letölthető kézikönyv is, mely minden információt tartalmaz a weboldal hozzáférési, alkalmazási feltételeiről, használati módjairól: http://site.oep.hu/ejelentes_/index.html – Felhasználói Kézikönyv.
 
 
Amennyiben a levelezőprogrammal vagy az internetes böngészővel kapcsolatos nehézségeik támadnának, érdemes kikeresni az adott program Súgójából, milyen módszert ajánl, hiszen a szoftver gyártójánál jobban senki sem tud gyorsabb és jobb megoldást.
 
 
Egy másik leírásunk a háziorvosi rendszerből történő jelentésfeltöltéskor érkező leggyakoribb hibaüzenetek illetve hibakódok listáját, és azok értelmezését tartalmazza. Azok az üzenetek, amelyek a háziorvosi rendszerből érkeznek, egyértelműen meghatározzák szövegükben a problémát, így mindig javíthatóak is. Az OEP-szerver által küldött hibakódok azonban nem mindig ilyen egyértelműek, ezekhez (illetve a feltöltéshez) készítettünk Önöknek útmutatót.
 
 
Érdemes letölteni ezeket a dokumentumokat egy olyan helyre, ahol könnyen megtalálják majd, így mindig "egérközelben" lesznek (esetleg nyomtassák ki), és azonnali segítséget kaphatnak belőlük!
 
 
Amennyiben ezek mégsem lendítik át Önöket a felmerült problémán, ügyfélszolgálatunk természetesen mindig az Önök rendelkezésére áll, és megpróbál segíteni, tanácsot adni.  A hónap elején érdemes a naptárban zöld színnel jelölt napokra időzíteni az ügyfélszolgálat megkeresését, ekkor a legvalószínűbb, hogy gyorsan kapcsolatba tudnak lépni velünk.
 
Áprilistól kezdődően a megszokott munkarenden túl – amely 8 és 16 óra között zajlik – a jelentéses időszakok 1-3. munkanapján egy, csak e-jelentésekkel foglalkozó kollégánk fogja várni hívásaikat egészen 18 óráig ismert telefonszámaink 5-ös mellékén. Kérjük, hogy ebben az időszakban kizárólag az OEP elektronikus jelentéseivel kapcsolatban keressék őt, egyéb sürgős problémákkal a munkanapokon 16 és 18 óra között eddig is hívható
(30) 577-2400 mobilszámon ügyeletet tartó kollégánkat hívják!
Végül a már jól ismert telefonszámok, amelyeken munkanapokon elérhetnek bennünket:
(62) 248-302, (62) 534-965, (1) 4450-517, faxot pedig az (1) 700-2522 számra küldhetnek.
 
 
Napsütéses nyár napokat kívánunk: a ProFix munkatársai