ProFix Kft. Bővebb információ: 06 (1) 445-2533 Ügyfélszolgálat: 06 (1) 445-0517, 06 (62) 534-965 info@medmax.hu

Az E-jelentésről jelentjük

Az elektronikus jelentés-küldés előfeltétele, hogy az OEP által küldött körlevélnek megfelelően a https://jogviszony.oep.hu/ejelentesreg oldalon Kedves Felhasználóinknak be kell regisztrálniuk.

 

Mivel az e-jelentéshez is a jogviszony ellenőrzéshez kapott Felhasználónevet és Jelszót használjuk, így ezt külön a ProDokiban már nem kell rögzítenünk.
A heti (Táppénz) és havi (Tételes betegforgalom, Nem bejelentkezettek, Változás) jelentéseket az eddig megszokott módon, a Statisztika/ Kötelező jelentések menüből kell a továbbiakban is elkészítenünk. A floppy lemezt ábrázoló gomb mellett azonban ezentúl megjelenik az ‘E-jelentés’ gombunk is.
Bal egérgombbal rákattintva feltűnik az ‘E-jelentés választása’ ablak, melyben kiválaszthatjuk az általunk feltölteni kívánt jelentést.
A ‘Beküld’ gombra kattintva a jelentés automatikusan feltöltésre kerül, melynek adatairól, eredményéről egy kis szöveges információs ablakban kapunk tájékoztatást.
 

 FONTOS!!!
A jelentések feltöltése után az (e-jelentés regisztrációjakor) Ön által megadott e-mail címre az OEP minden beküldött jelentéséről külön-külön egy biztonsági, érvényesítő e-mailt küld, melyben megadnak egy visszaigazoló kódot, illetve linket, melyre rákattintva erősíthetik meg az Orvosok a jelentésük feltöltésének megtörténtét.
A feltöltéstől számított 20 percen belül az e-mailben szereplő linkre kattintva vissza kell igazolnunk, meg kell erősítenünk a jelentés feltöltésének tényét, mert beküldött jelentésünket csak akkor fogadják el érvényes jelentésként!

 

A jelentés az OEP honlapján megjelenő táblázatban először narancssárgán jelenik meg "érvényesítésre vár" címszóval. Az e-mailben elküldött kóddal történt megerősítést követően feketére vált: "beküldve" státuszra, majd kis idő elteltével már azt olvashatjuk, hogy "feldolgozása megkezdve".
Valamivel később a feldolgozás végeztével zöldre vált, ha hibátlan a jelentésünk, vagy pirosra, ha a feltöltött jelentés hibás (javítandó).

Amennyiben a jelentés feltöltésétől számított 20 percen belül az e-mailben szereplő linkre kattintva nem igazoljuk vissza a jelentés beküldésének tényét a listában "elavult" elemként jelenik meg ez a sor.

A hibás jelentés sorában – jobbra mozgatva a csúszkát – találhatunk meg és tölthetünk le egy "Válasz csatolmány"-t, mely gyakorlatilag ebben az esetben az a hibalista, melyet eddig – a "flopys korszakban" – néha hónapokkal később e-mailben, vagy postán küldött meg az OEP a háziorvosi szolgálatok részére. A hibalista alapján módosíthatók a hibás jelentések, és most már akár a javított jelentéseket is elektronikusan az OEP weboldalán keresztül küldhetjük be részükre.

 

Kedves Felhasználóink!
Tisztelettel kérjük türelmüket, hiszen ebben az átmeneti időszakban nagyon sokan keresnek bennünket kérdéseikkel, észrevételeikkel, vagy fordulnak hozzánk segítségért. Telefonvonalaink ilyenkor sajnos a megszokottnál sokkal terheltebbek, de Munkatársaink mindig arra törekednek, hogy a hozzánk telefonon, e-mailben, vagy honlapunkon keresztül érkező minden kérdést a lehető legrövidebb időn belül megválaszoljanak, és miden felmerülő problémát elhárítsanak.

 

Köszönjük Felhasználóink segítő közreműködését: a ProFix csapata