2010. november eleje: elkezdődött a régi irodánkban a válogatás, selejtezés, összegyűjtöttük a dobozokat a hamarosan elkövetkező költözködéshez (merthogy költözni fogunk..), és előre megterveztük annak minden mozzanatát – legalábbis akkor még úgy gondoltuk.
2010. november második hetétől egyre gyarapodtak a dobozok irodánk padlóján, a szabad asztalokon, és minden talpalatnyi üres helyen. Gyakran kincsekre bukkantunk: régi plakátokra, anyagokra, nevekre a ProFix sok éves történelméből. Bizony-bizony, akár egy ProFix történeti kiállítás is tellett volna belőlük…
2010. november 20. szombat: Felvirradt a költözés első napja.
Reggel 8:00-ra minden Kolléga megérkezett az idodába. A kitartást és munkakedvet elősegítendő tréningbe – reggeli kávézásba – fogtunk.
A megfelelő "sötét" energia felvétele után olyan ütemben ürítettük ki a kijelölt irodákat, hogy a 10:00 órakor ásítozva megérkező költöztetők is csak csodálkoztak, hogy mi csak ücsörgünk, és nekik mennyire nem maradt munkájuk…
Villámgyorsan teherautóra pakoltuk az irodabútorokat, a dobozokat, ládákat, és hát a hatalmas teherautó majdnem kicsinek bizonyult, de azért a második fordulóban a plató végére valahogy még a cserepes növényeket is betuszkoltuk…
Az autó elindult az új otthonunk felé, mi pedig kicsit szomorkásan néztünk vissza az így üresen meglehetősen elárvult eddigi munkahelyünkre.
Az ügyfélszolgálat munkatársai még inkább, hiszen nekik még egy hét türelemmel kellett lenniük, mert a telefonos iroda csak 1 héttel később költözött, hogy minél zökkenőmentesebb maradhasson Felhasználóink kiszolgálása.
A délután nagy része azzal telt, hogy az új irodában helyet találjunk az autóról lepakolt holmiknak, és nem tudjuk mikor hallottuk ezt ennyiszer utoljára: "Még mindig van…!"
A csapatot új energiával feltöltő ebéd után 16:00 órakor a legtöbben már indulhattunk is haza, bár a programozóknak még akadt dolguk a szerverrel. 🙂
2010. november 22-26-ig: kissé tudathasadásos napokat éltünk meg ezen a héten, hiszen a programozók, pénzügyesek mind-mind az új irodában tevékenykedtek már. A régi iroda itt-ott kongó labirintusában csak a kitartó, és türelmes ügyfélszolgálat maradt. (Bevalljuk alkonyatkor már esetenként elég félelmetes volt…)
2010. november 27. szombat A költözés második, egyben utolsó napja.
A reggeli forgatókönyv nem változott. 8:00 óra, kávé, dobozhordás. A szállítókat ezúttal 9:00-re hívtuk, és az ügyfélszolgálatot már egy autóra is fel tudtuk pakolni.
Ezután következett csak a java: az ügyfélszolgálatnak be kellett rendezkednie, és mindent letesztelnie, hogy hétfőn reggel 8:00-kor az Ügyfeleink legfeljebb csak annyit vegyenek észre, hogy a telefonközpontnak új szövege van…
Igyekeztünk: legoztunk az asztalokkal, a monitorokkal, számítógépekkel (kinek mi jutott ugyebár) teszteltünk, és néha nagyokat nevettünk…
Elismerően kell megállapítanunk, hogy néhány Kolléganőnk nagyon jól bánik a csavarhúzóval, fúróval, villáskulccsal…
2010. november 27. szomabt 17:00 óra: Készen vagyunk!!! (Na jó, néhány képet még fel kell tenni majd a falra, és néhány dolog biztosan átkerül majd máshová.)
2010. november 29 – december 15.: Ezeket a heteket nyugodtan nevezhetjük a "Hol van a …?" heteinek. Persze mindig minden a helyén volt, csak még mi nem tudtuk, hogy minek hol is a helye pontosan…
2010. december 16. – ma: Mindenki megtalálta már a helyét az új irodában, szépen feldíszített karácsonyfák jelzik a közelgő Ünnepet, és bár munkában bővelkedünk, nagyon jó hangulatban telik az advent.
Kedves Olvasónk!
Hamarosan eljön majd a pihenés nyugodt időszaka, viszont addig még komoly, munkával teli napok várnak mindannyiunkra! Bízunk abban, hogy a ProFix naplójába való bepillantás, talán kicsit az Ön mai napját vidámabbá tette.
U.i. Új címünk: 6800 Hódmezővásárhely, Szegfű u. 1-3.