ProFix Kft. Bővebb információ: 06 (1) 445-2533 Ügyfélszolgálat: 06 (1) 445-0517, 06 (62) 534-965 info@medmax.hu

Felhasználóinkat kérdeztük... a frissítésekről

 

 

Dr. Ujfalussy Erzsébet – Budapest

 

Hogyan oldotta meg a frissítéseket?
"Internetről történt a gyógyszertörzs frissítése, a többi pedig a megküldött CD lemezről. "

 

A frissítőleveleink elegendőek-e a megfelelő tájékozódáshoz?

"Tökéletes a leírás, pontról-pontra követhető, és mindig sikeres."

 

Szokta-e olvasni a H-Súgó/ Mi az új? menüpontban leírtakat? Alkalmazza a gyakorlatban is az ott leírtakat?
"Mindig elolvasom, hiszen segíti a munkámat, és gyakran alkalmazom is a leírtakat."

 

 

 Dr. Göbl Richárd – Budapest

 

Az eltelt időszakban frissítette-e már programját?
"A művelet megoldása elsőre kissé bonyolult, telefonon kellett segítséget kérnem."

 

A frissítések mellé kiküldött/letölthető tájékoztatókat elegendőnek tartja-e a frissítés sikeres lebonyolításához?
"Több automatizmussal egyszerűbbé tehető lenne a folyamat."

 

Verziófrissítést követően szokta-e olvasni a H-Súgó / Mi az új? menüpontban leírtakat? Érthetőnek találja ezt a segítséget? Alkalmazza a gyakorlatban is az ott leírtakat?
"Sajnos nincs időm a H-Súgót böngészni."

 

 

Dr. Fodor Ildikó – Budapest

 

Ön szerint a frissítések (gyógyszertörzs frissítés, diagnózis jogcím frissítés, verziófrissítés, stb.) mindig megfelelő időben érkeznek meg Önhöz? Ha nem, miben látja az okát?

"Egy frissítés véletlenül elmaradt – de időben megérkezett a többi (elmaradás oka-adminisztratív ok)."

 

A frissítések mellé kiküldött/letölthető tájékoztatókat elegendőnek tartja-e a frissítés sikeres lebonyolításához?
"4 hónapja használom ezt az orvosi programot, remélem lassan telefon nélkül is elboldogulok a tájékoztatókkal."

 

 

Dr. Kerékgyártó Dávid – Écs

 

A program frissítése okozott-e problémát?
"Nem volt gond, aki kicsit is járatos a számítástechnikában, annak nem okoz fejtörést."

 

Véleménye szerint a frissítések mindig megfelelő időben érkeznek meg Önhöz?
"Én mindig időben megkapom, és ezt nagyon köszönöm."

 

A tájékoztató leveleket elegendőnek tartja-e a frissítés elvégzéséhez?
"Abszolút elég."

 

Frissítéshez kellett már igénybe vennie segítséget?
"A telefonos ügyfélszolgálattól kaptam segítséget. (az új receptformátum átállítás esetén, és új Taj ellenőrző kódot kaptam, akkor is telefonon kértem segítséget, mind a két alkalommal néhány másodpercen belül használható segítséget kaptam.)"

 

A frissítést követően megnézi-e a H-Súgó / Mi az új? menüpontban leírtakat? Érthetőnek találja ezt a segítséget? Alkalmazza a gyakorlatban is az ott leírtakat?
"Igen, meg szoktam nézni a H-Súgó / Mi az új menüpontot. Természetesen az ott leírtak nagy segítséget jelentenek a mindennapokban."

 

 

Dr. Juhász József – Budapest

 

"Mindennel elégedett vagyok!!!"

 

 

Dr. Beck Nóra – Szeged

 

Ha volt ilyen, hogyan oldotta meg a frissítéssel kapcsolatos problémáját?
"A legelső időben még telefonon kértem segítséget, de azután már egyedül csináltam a frissítést."

 

Frissítéseinkhez mellékelt leírásainkat szokta-e olvasni? Alkalmazza a gyakorlatban is az ott leírtakat?
"Nem mindig szoktam elolvasni. De van, amikor még ki is nyomtatom, hogy kéznél legyen."

 

 

Dr. Balogh Andrea – Debrecen

 

Mi a véleménye a frissítéshez kiküldött/letölthető tájékoztatóinkról?
"Igen részletesek és érthetőek."

 

Alkalmazza a gyakorlatban is az ott leírtakat?
"Igen. Érthető, alkalmazható."

 

 

Felhasználóinkat kérdeztünk rovatunk korábbi írásai:

 

… ügyfélszolgálatunról

háziorvosi programunkról

a programváltás tapasztalatairól