A most bevezetésre kerülő távoli segítségnyújtás szolgáltatásunkkal az esetlegesen jelentkező programhibák, beállítási problémák elhárítását ügyfélszolgálati munkatársaink fogják elvégezni Felhasználóink helyett.
Gyakorlatilag a ProFix és a rendelőben lévő számítógép között épül fel egy közvetlen kapcsolat, így munkatársunk a saját gépén látja a rendelőben lévő gép képernyőjét, a saját gépén "dolgozik" a rendelői gépen, melyet Felhasználóink is figyelemmel kísérhetnek. Ennek segítségével a telefonos segítségnyújtások esetlegesen félórás időtartamát is lecsökkenthetjük és eredményességüket is növelhetjük.
Az új szolgáltatásunk használata ProNet-es Felhasználóink számára további költségeket nem jelent, de ProNet-el még nem rendelkező Felhasználóink számára is 2009-ben még biztosan ingyenes lesz.
Bízunk benne, hogy Felhasználóink is érezni fogják hasznosságát és elérjük célunkat, hogy ne csupán az egyre szigorodó jogszabályi előírásoknak feleljünk meg programunkkal és szolgáltatásainkkal, hanem Felhasználóink bizalmát és támogatását a továbbiakban is megőrizhessük.