Egy várótermi betegbehívó rendszer nem olcsó mulatság.
Ha szeretné, hogy bebizonyítsuk az ellenkezőjét, ajánljuk Önnek a MedMax Betegbehívó modulját!
Mit tartalmaz a MedMax Betegbehívó rendszere?
Az érkező betegek regisztrálására használt eszközt, egy Androidos táblagépet és egy univerzális tablet állványt.
A MedMax orvosi program Betegbehívó modulját, amelyhez kapcsolódik a tabletre feltelepített Betegbehívó alkalmazásunk.
Miért hasznos?
A beteg azonosíthatja magát és jelezheti megérkezését a rendelésre a TAJ számával;
azonosíthatja magát a saját, egyedi 4 számjegyből álló kártyaszámával;
ugyanakkor lehetősége van arra is, hogy azonosítás nélkül jelezze ottlétét.
A váróba kihelyezett alkalmazás használatának feltétele, hogy az eszköz wifis kapcsolattal csatlakoztatható legyen a rendelői számítógépes rendszerhez.
Szemléltetésként készítettünk egy rövid videót a behívó használatáról és Dr. Vigh Editet kérdeztük a mindennapi rendelések során szerzett tapasztalatairól:
KÉREM A KÖVETKEZŐT! DE KI LEGYEN A KÖVETKEZŐ?
A Betegbehívó modul használatával a MedMax a váróba érkező betegeket azonosítja.
TAJ számmal vagy az egyedi kártyaszámmal történő beazonosítás után a Felhasználók látják a programban, éppen hányan és kik tartozkódnak a váróban ellátásra várva és az érkezési sorrendet is.
Amennyiben a beteg beazonosítás nélkül jelentkezik be, a program mint Ismeretlen beteg jelzi az ottlétét.
A program időrendben mutatja a várakozók listáját, ugyanakkor a behívás sorrendje nincs meghatározva.
A használatához nincs szükség drága üzemeltetésű sorszám kiadó berendezésre.
MedMax Betegbehívó modul
– Mióta használják a praxisban a betegbehívó rendszert?Körülbelül 3-4 hónapja.
– Milyenek az eddigi tapasztalatai a MedMax betegbehívójával?Nagyon pozitívak. Inkább a TAJ számos rendszert szerették meg a betegek nálunk. Az elején azt hittük, hogy a kártyaszámos lesz a befutó, mert ez rövidebb is, könnyű megjegyezni, végül aztán a TAJ számos módszert jobban megszerették, gyorsan megtalálják a TAJ kártyát, jobban kéznél van.
– A betegek hogyan fogadták?Először csodálkoztak, aztán megszokták. Nekik is kényelmesebb, hogy nem kell kopogni, nem kell szólni, tudják, hogy mi is látjuk az érkezésüket, szeretik.– Mit változtatott meg a betegek szempontjából a használata és mit az Önök munkájában?A mi munkánkban azt, hogy nem kell mindig kinézni a váróba, hogy ki van itt, ki vár ide, ki vár oda. Én látom a programban, hogy ki vár hozzám, a nővér is tudja, hogy ki vár hozzá, hányan várnak. A betegek szempontjából: próbáljuk őket rászoktatni, hogy nem kell kopogtatni, mert látjuk, hogy itt vannak és szólni fogunk, ha ők következnek.
– Könnyen megtanulták a betegek a használatát, könnyen használatba vették? Mennyi idő alatt?Igen, még az idősek is, egyszer mutattuk meg a használatát, ennyi elég volt hozzá.
A MedMax (39/2016. (XII. 21.) EMMI rendelet) az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térhez csatlakozni képes orvosi program.
A ProFix Kft. az Állami Egészségügyi Ellátó Központ EESZT kompatibilis terméket gyártó kiemelt partnere.
Jelentés a háziorvosok és házi gyermekorvosok tevékenységéről 2025.
Kedves Felhasználóink! A KSH jelentés feltöltésének lehetőségét megnyitották, a beküldési határidő 2025. február 15. Az idén nem jelentjük a morbiditási jelentést. A KSH statisztikát az előző évekkel teljesen megegyező módon készíthetjük el a MedMax Jelentések...
Mit hozott a Mikulás az idén?
Kedves Felhasználóink! A TeleMed modullal töredék idő alatt intézhetőek el a telefonon és e-mailben érkező gyógyszerfelírási kérések, rengeteg időt megspórolva ezzel. A modult már közel 300 rendelőben használják és a visszajelzések szerint maximálisan elégedettek az...
TeleMed: az elviselhetetlen terhelés megoldása
Kedves Doktornő/Doktor Úr! Kedves Asszisztensek! A koronavírus-járvány óta jelentősen megnőtt az e-mailben vagy a telefonon történő telemedicinális gyógyszerfelírási kérések száma, olyannyira, hogy azok teljesítésével - egy tavalyi kutatásunk szerint - naponta...