ProFix Kft. Bővebb információ: 06 (1) 445-2533 Ügyfélszolgálat: 06 (1) 445-0517, 06 (62) 534-965 info@medmax.hu

KÉREM A KÖVETKEZŐT!

DE KI LEGYEN A KÖVETKEZŐ?

Egy várótermi betegbehívó rendszer nem olcsó mulatság.

Ha szeretné, hogy bebizonyítsuk az ellenkezőjét, ajánljuk Önnek a MedMax Betegbehívó modulját!

Mit tartalmaz a MedMax Betegbehívó rendszere?

Az érkező betegek regisztrálására használt eszközt, egy Androidos táblagépet és egy univerzális tablet állványt.

A MedMax orvosi program Betegbehívó modulját, amelyhez kapcsolódik a tabletre feltelepített Betegbehívó alkalmazásunk.

Miért hasznos?

l

A beteg azonosíthatja magát és jelezheti megérkezését a rendelésre a TAJ számával;

l

azonosíthatja magát a saját, egyedi 4 számjegyből álló  kártyaszámával;

l

ugyanakkor lehetősége van arra is, hogy azonosítás nélkül jelezze ottlétét.

A váróba kihelyezett alkalmazás használatának feltétele, hogy az eszköz wifis kapcsolattal csatlakoztatható legyen a rendelői számítógépes rendszerhez.

Szemléltetésként készítettünk egy rövid videót a behívó használatáról és Dr. Vigh Editet kérdeztük a mindennapi rendelések során szerzett tapasztalatairól:

KÉREM A KÖVETKEZŐT! DE KI LEGYEN A KÖVETKEZŐ?

A Betegbehívó modul használatával a MedMax a váróba érkező betegeket azonosítja.

TAJ számmal vagy az egyedi kártyaszámmal történő beazonosítás után a Felhasználók látják a programban, éppen hányan és kik tartozkódnak a váróban ellátásra várva és az érkezési sorrendet is.

Amennyiben a beteg beazonosítás nélkül jelentkezik be, a program mint Ismeretlen beteg jelzi az ottlétét.

A program időrendben mutatja a várakozók listáját, ugyanakkor a behívás sorrendje nincs meghatározva.

A használatához nincs szükség drága üzemeltetésű sorszám kiadó berendezésre.

MedMax Betegbehívó modul

– Mióta használják a praxisban a betegbehívó rendszert?
Körülbelül 3-4 hónapja.

 

– Milyenek az eddigi tapasztalatai a MedMax betegbehívójával?
Nagyon pozitívak. Inkább a TAJ számos rendszert szerették meg a betegek nálunk. Az elején azt hittük, hogy a kártyaszámos lesz a befutó, mert ez rövidebb is, könnyű megjegyezni, végül aztán a TAJ számos módszert jobban megszerették, gyorsan megtalálják a TAJ kártyát, jobban kéznél van.

 

– A betegek hogyan fogadták?
Először csodálkoztak, aztán megszokták. Nekik is kényelmesebb, hogy nem kell kopogni, nem kell szólni, tudják, hogy mi is látjuk az érkezésüket, szeretik.

– Mit változtatott meg a betegek szempontjából a használata és mit az Önök munkájában?
A mi munkánkban azt, hogy nem kell mindig kinézni a váróba, hogy ki van itt, ki vár ide, ki vár oda. Én látom a programban, hogy ki vár hozzám, a nővér is tudja, hogy ki vár hozzá, hányan várnak. A betegek szempontjából: próbáljuk őket rászoktatni, hogy nem kell kopogtatni, mert látjuk, hogy itt vannak és szólni fogunk, ha ők következnek.

 

– Könnyen megtanulták a betegek a használatát, könnyen használatba vették? Mennyi idő alatt?
Igen, még az idősek is, egyszer mutattuk meg a használatát, ennyi elég volt hozzá.
Dr. Vigh Edit Hódmezővásárhely

A MedMax (39/2016. (XII. 21.) EMMI rendelet) az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térhez csatlakozni képes orvosi program.

A ProFix Kft. az Állami Egészségügyi Ellátó Központ EESZT kompatibilis terméket gyártó kiemelt partnere.

Aktiváltuk az EESZT időpontfoglalást a MedMaxban

Aktiváltuk az EESZT időpontfoglalást a MedMaxban

Kedves Doktornő/Doktor Úr! Kedves Asszisztensek! A MedMax háziorvosi programban élesítettük a járóbeteg szakrendelőkbe történő időpontfoglalás lehetőségét, azaz mostantól az EESZT ágazati portálja helyett a MedMaxban közvetlenül is foglalhatnak időpontot a betegeknek...

bővebben
Időpontfoglalás (JIR) illesztése

Időpontfoglalás (JIR) illesztése

Kedves Felhasználóink! A MedMaxban elkészültünk a Járóbeteg Irányítási Rendszer (EESZT-ben történő időpontfoglalás) illesztésével. Az akkreditációra már bejelentkeztünk az ESZFK-nál, amint akkreditálták a fejlesztést az ESZFK munkatársai, a MedMaxban elérhető lesz - a...

bővebben