Egy várótermi betegbehívó rendszer nem olcsó mulatság.
Ha szeretné, hogy bebizonyítsuk az ellenkezőjét, ajánljuk Önnek a MedMax Betegbehívó modulját!
Mit tartalmaz a MedMax Betegbehívó rendszere?
Az érkező betegek regisztrálására használt eszközt, egy Androidos táblagépet és egy univerzális tablet állványt.
A MedMax orvosi program Betegbehívó modulját, amelyhez kapcsolódik a tabletre feltelepített Betegbehívó alkalmazásunk.
Miért hasznos?
A beteg azonosíthatja magát és jelezheti megérkezését a rendelésre a TAJ számával;
azonosíthatja magát a saját, egyedi 4 számjegyből álló kártyaszámával;
ugyanakkor lehetősége van arra is, hogy azonosítás nélkül jelezze ottlétét.
A váróba kihelyezett alkalmazás használatának feltétele, hogy az eszköz wifis kapcsolattal csatlakoztatható legyen a rendelői számítógépes rendszerhez.
Szemléltetésként készítettünk egy rövid videót a behívó használatáról és Dr. Vigh Editet kérdeztük a mindennapi rendelések során szerzett tapasztalatairól:
KÉREM A KÖVETKEZŐT! DE KI LEGYEN A KÖVETKEZŐ?
A Betegbehívó modul használatával a MedMax a váróba érkező betegeket azonosítja.
TAJ számmal vagy az egyedi kártyaszámmal történő beazonosítás után a Felhasználók látják a programban, éppen hányan és kik tartozkódnak a váróban ellátásra várva és az érkezési sorrendet is.
Amennyiben a beteg beazonosítás nélkül jelentkezik be, a program mint Ismeretlen beteg jelzi az ottlétét.
A program időrendben mutatja a várakozók listáját, ugyanakkor a behívás sorrendje nincs meghatározva.
A használatához nincs szükség drága üzemeltetésű sorszám kiadó berendezésre.
MedMax Betegbehívó modul
– Mióta használják a praxisban a betegbehívó rendszert?Körülbelül 3-4 hónapja.
– Milyenek az eddigi tapasztalatai a MedMax betegbehívójával?Nagyon pozitívak. Inkább a TAJ számos rendszert szerették meg a betegek nálunk. Az elején azt hittük, hogy a kártyaszámos lesz a befutó, mert ez rövidebb is, könnyű megjegyezni, végül aztán a TAJ számos módszert jobban megszerették, gyorsan megtalálják a TAJ kártyát, jobban kéznél van.
– A betegek hogyan fogadták?Először csodálkoztak, aztán megszokták. Nekik is kényelmesebb, hogy nem kell kopogni, nem kell szólni, tudják, hogy mi is látjuk az érkezésüket, szeretik.– Mit változtatott meg a betegek szempontjából a használata és mit az Önök munkájában?A mi munkánkban azt, hogy nem kell mindig kinézni a váróba, hogy ki van itt, ki vár ide, ki vár oda. Én látom a programban, hogy ki vár hozzám, a nővér is tudja, hogy ki vár hozzá, hányan várnak. A betegek szempontjából: próbáljuk őket rászoktatni, hogy nem kell kopogtatni, mert látjuk, hogy itt vannak és szólni fogunk, ha ők következnek.
– Könnyen megtanulták a betegek a használatát, könnyen használatba vették? Mennyi idő alatt?Igen, még az idősek is, egyszer mutattuk meg a használatát, ennyi elég volt hozzá.
A MedMax (39/2016. (XII. 21.) EMMI rendelet) az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térhez csatlakozni képes orvosi program.
A ProFix Kft. az Állami Egészségügyi Ellátó Központ EESZT kompatibilis terméket gyártó kiemelt partnere.
Adatok importálása az eHVB rendszerbe
Kedves Doktornő / Doktor Úr! Kedves Asszisztensek! Az Országos Kórházi Főigazgatóság Felhasználóink részére küldött tájékoztatója szerint 2025. szeptember 1. napjától az Elektronikus Halottvizsgálati Bizonyítványt kiállító rendszer (eHVB) teljes körűen elektronikus...
Nincs papírcetli, félreértett szó
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kedves Felhasználóink! Nincs papírcetli, félreértett szó többé. A MedMax TeleMedicina moduljával automatikusan minden kérés írásban dokumentálódik az ellátási lapon. A páciensek a www.teledoki.hu weboldalon történő regisztrációt követően...
Krónikus Betegségmenedzsment program – Kezdődik!
A MedMaxban már rögzíthetőek a Krónikus Betegségmenedzsment Program betegségcsoportjaiba tartozó orvosszakmai program gondozási tevékenységei. Készítettünk erről egy rövid bemutatófilmet segítségképpen, amely a MedMax Alapnézetén található Filmek ikonra kattintva...





