ProFix Kft. Bővebb információ: 06 (1) 445-2533 Ügyfélszolgálat: 06 (1) 445-0517, 06 (62) 534-965 info@medmax.hu

A programváltás gondolata többnyire nem egy pillanat alatt fogalmazódik meg azokban a Felhasználóinkban, akik végül a MedMax mellett döntenek. Általában hosszú hónapok vagy akár évek lassú folyamata, mire megérik valakiben az a gondolat, hogy: „valami nem jó”, „valami hiányzik”, vagy csak, hogy „ennél többet szeretnék!”.

Lehet, hogy pontosan nem is tudja megfogalmazni, hogy végül mi az az utolsó csepp a pohárban, vagy mi az a pozitív lökés, aminek végül a MedMaxra való áttérés az eredménye.

Dr. Asztalos István annyira elszánt volt, hogy akár hosszabb időt is hajlandó volt várni – Köszönjük! 🙂 -, hogy elkészüljön korábbi rendszeréhez egy új konvertáló program, mellyel minden adatát nagy biztonsággal át tudtuk menteni a MedMaxba.

Doktor Úr IxNetről tért át szoftverünkre és ma már – pontosabban több, mint 1 éve – elégedett MedMaxos. Az Ixnet programon kívül Visual IxDoki, Viktória, Meditor, Ursula, és nagyon sok más ismert háziorvosi programból tudjuk maximális biztonsággal, és rövid határidőn belül átemelni a teljes adatbázist. (Részletekről az info@medmax.hu címen, vagy a (1) 445-2533 telefonszámon érdeklődhet!)

Most pedig Dr. Asztalos István hajdúböszörményi háziorvossal készült interjúnkat olvashatják:

Mi volt az oka annak, hogy a korábbi rendszerének leváltásán gondolkodott?

Ixnetet használtam 8 hónapig. Az ügyfélszolgálat elérhetetlen, rugalmatlan. A program nekem átláthatatlan, követhetetlen (egymásra nyíló ablakok). Olyan hibákkal szembesültünk a használat során, amelyek a mindennapi munkát akadályozták. A környezetemben csak ebben az egy praxisban volt ez a program, ez a helyettesítést is nehezítette. Továbbá az a három kollégám, akinek példaértékűnek tartom a munkáját, valamennyien ezt a programot használják. Ez döntött a MedMax mellett.

Melyik háziorvosi rendszert használta programunk előtt, és hány évig?

Viktóriát használtam 10 évig, majd 6 éves szünet után az Ixnetet 8 hónapon keresztül.

Hol, hogyan értesült programunkról?

A kabai orvosi rendelőben Dr. Sáska Sándornál láttam.

Amikor megkeresett bennünket, milyenek voltak az első benyomásai rólunk, illetve szolgáltatásainkról?

Vér Molnár Gabriellával több alkalommal beszéltem, nagyon segítőkész volt velem. Amikor laptop, illetve nyomtatóvásárlást terveztem, kértem a segítségét, hogy jó lesz-e a MedMaxhoz, akkor is készséges volt. Amikor a programra várva keresett, hogy türelmemet kéri a konvertálás nehézségei miatt, az is nagyon jól esett.

Hányféle program közül választotta a MedMaxot?

Amit éppen használtam, arról tudtam, hogy nem szeretném (Ixnet). A Viktória volt nosztalgiából, illetve a MedMax a pozitív jövőkép miatt.

Mi volt az az érv vagy funkció, amiért a programunk mellett döntött?

Van három olyan kollégám, akinek példaértékűnek tartom a munkáját. Ők valamennyien ezt a programot használják. Ez döntött a MedMax mellett.

Mennyire ment gördülékenyen az átállás?

Valószínűleg az is sokat jelentett, hogy már nagyon vártam, készültem rá, és az első perctől kezdve ezzel a programmal akartam dolgozni. Az asszisztensnőmmel egymástól vettük el az egeret, én akarom, én akarom, én akarok vele dolgozni! Szóval könnyen, gyorsan, a vártnál is könnyebben.

Mennyire bizonyultak hasznosnak átállása során az oktató anyagok (demo program, oktató kisfilmek, tananyagok)?

A távoktatás és a másik körzetben való gyakorlás volt nekem a leghasznosabb. Persze a demók előtte adtak egy képet a program működéséről.

Mennyi időt fordított a programra való éles átállás előtt a felkészülésre?

Hat hónap volt, amíg sikerült konvertálni az Ixnetből az adatokat, ez lelkileg elég volt, sőt, alig vártam, hogy elkezdhessem. Három alkalommal távoktatás keretében ismerkedtünk a programmal (egy alkalommal a szintén programot váltó kolléganőmnél), illetve Dr. Sáska Sándor és Dr. Erdős András rendelőjében is kaptam néhány hasznos tanácsot a mindennapi használatra.

Mennyi idő telt el, míg rutiszerűvé vált a program használata?

A mindennapos használat lényegében egyből gördülékenyen működött, bizonyos dolgokban – jelentések, statisztikák készítése – amelyeket nem használunk rendszeresen, „tapasztaltabb” kolléganők segítségét szoktam kérni.

Milyen programmodulokat használ? Ezek használata megváltoztatta-e az adminisztrációra szánt idejének mennyiségét?

A Care Manager modul a kedvencem. Felhívja a figyelmet a teendőkre, amire nem biztos, hogy a mindennapokban elegendő figyelmet fordítanék. 

Ha ismét programválasztásra kerülne sor, akkor is a MedMax mellett döntene?

Igen, határozottan!